ILMOITTAUTUMINEN

Lue alta lomakkeen ehdot ja info huolellisesti ennen ilmoittautumista.

Lomakkeella urheilija sitoutuu treenaamaan ilmoittamansa määrän mukaisesti. Muutoksia voidaan tehdä sopimalla asiasta seuran hallituksen kanssa.

Lue joukkueen esittely, maksut ja harjoitusajat ennen ilmoittautumista. Seura pidättää oikeuden aikataulujen ja maksujen muutoksiin. Syyskauden harjoitusajat eivät ole vielä vahvistuneet liikuntatoimelta. Pyrimme noudattamaan samaa aikataulurakennetta, kuin kevätkaudella.

Tavoitteellisessa urheilussa (Lynx) irtisanomisaika on 2kk. Tällä mahdollistetaan joukkueen toiminta ja motivoituneiden urheilijoiden päämäärän toteutuminen joukkueena. Lynx joukkueeseen voi ilmoittautua, jos joukkueessa on ollut kevätkaudella tai on käynyt kokeilukerralla ja saanut luvan ilmoittautumiseen.

Urheilija sitoutuu noudattamaan LieTa:n, Suek:n ja SCL:n sääntöjä.

Huoltaja sitoutuu ostamaan cheerleadingliiton lisenssin annettujen ohjeiden mukaisesti kaudella 24-25. Linkki hinnastoon. Lisenssit ostetaan syksyllä erillisen ohjeen mukaan. Siihen saakka urheilijalla on oltava oma vakuutus.

Tämä lomake ilmoittaa urheilijan kaudelle 2024-2025 (1.8.2024-30.6.2025). Jos ilmoittaudut kevätkaudelle -24 valitse ryhmäksi kevätkausi.

Täysi-ikäinen huoltaja tai harrastaja on vastuussa ilmoittautumisen tekemisestä.

Ilmoittautuminen

JOUKKUE