ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen kaudelle 2024-2025 on alkanut.

Luistelijoiden uusi kausi alkaa 1.4.2024 kesäkausiharjoittelulla ja jatkuu normaalisti elokuussa jäähallin avauduttua. Lomaa luistelijat viettävät heinäkuun ajan.

Ehdot

Ilmoittautuminen on sitova ja sen perusteella määritetään ensi syksyn haettavat jäävuorot ja salivuorot. Tällä pyritään varmistamaan toiminnan ja lajien jatkuvuus sekä mahdollistamaan entistä parempi harjoitteluympäristö.

Seura pidättää oikeuden harjoitusaikojen ja maksujen muutoksiin. Näistä tiedotetaan seuran nettisivuilla.

Lomakkeen lähettäjä sitoutuu noudattamaan LieTa:n, STLL:n  ja SUEK:n sääntöjä sekä edellä mainittuja ehtoja ja tietoja.

Ryhmä, johon urheilija ilmoittautuu
Ymmärrän, että ilmoittautuminen sitoo urheilijaa aloittamaan valitussa ryhmässä sen toteutuessa. Hyväksyn lomakkeen ja sen ehdot.