Ryhmät ja Lajit

Luistelun alalajit saat näkyviin sivuvalikosta.

Ensimmäinen kokeilukerta on maksuton.

Ryhmän jäsenet liittyvät myös seuran jäseniksi.

Seuran jäsenmaksu vuonna 2024 on 25€/henkilö tai 30€/perhe.

ILMOITTAUTUMINEN LUISTELU

H-Ryhmä (harraste)

Harrasteryhmä on innokkaille eteenpäin luistelun hallitseville lapsille suunnattu ryhmä. Harjoitukset ovat kaksi kertaa viikossa. Ryhmästä voi edetä taitojen ja kiinnostuksen kasvaessa K-ryhmään. Ryhmä soveltuu n. 6-12 vuotialle. Jokainen saa omaan ikään ja taitotasoon soveltuvia harjoitteita.

Ryhmään ovat tervetulleita myös special olympics urheilijat.

Hinta: 70€/kk. Lisäksi luistelijan tulee hankkia STLL:n harrasteluistelupassi ja vakuutus. Harrastepassin voi ostaa vakuutuksellisena.

N-ryhmä (yli 12-vuotiaat)

Aina on oikea aika aloittaa luistelu ja ikä ei ole este. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki yli 12 -vuotiaat. Jäällä harjoitellaan oman taitotason mukaan sopivilla harjoitteilla.

Hinta:  40€/kk. Lisäksi luistelijan tulee hankkia STLL:n harrasteluistelupassi ja vakuutus. Harrastepassin voi ostaa vakuutuksellisena.

Alkeisryhmä 3-6 v.

Alkeisryhmän tarkoitus on tarjota hyvä pohja urheiluun. Ryhmä kehittää motoriikkaa, tasapainoa sekä opastaa urheilun saloihin. Alkeisryhmän käytyään lapsella on valmiudet siirtyä esimerkiksi harraste- tai kilparyhmiin. Ryhmässä urheilu antaa hyvän pohjan useaan eri harrastukseen, kuten jääkiekkoon.

Harjoituksissa tulee käyttää kypärää tai turvapantaa.

Hinta: 40€/kevätkausi. (sis. vakuutuksellisen luistelukoulupassin).

Harjoitusajat ovat alustavat ja seura pidättää oikeuden aikojen muutoksiin.

TAITOLUISTELU

Kesän harjoitusajat kilpaurheilijoille